onsdag, februari 20, 2008

Stressad?

Jag känner mig stressad. Jag har ingen som helst anledning att göra det för de är bara typ 3 saker jag behöver göra idag, men ändå är jag tokstressad.
Jag ska följa med min syster ut till Närkes Kil och fira Fredrics födelsedag och hon slutar halv fyra, ikväll är det tvkväll med Greys och Lena. Ja, ni ser hur stressande det är va? Inte det minsta, men ändå känns det som om jag har fullt upp.

Ska nog sova på dagen, sov inte så bra i natt. Mina grannar spelade hög musik som vanligt, men dom hade vänligheten att vänta till halv tio iaf, fast efter det var det någon som spelade piano. Irriterande, men lyckades somna om och sova nån timme till iaf. Är dock fortfarande trött.

Ska lägga mig och blunda lite, men måste vakna till Våra Bästa År börjar. Har ju fastnat i det programmet nu när man fått veta att Marlena är seriemördaren, nu måste jag ju veta VARFÖR hon mördar och har mördat så många.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet varför och lite vad som händer :-P, har kikat en spoilersida ... men kollar ändå om jag e hemma . skiiitdålig serie men man blir ju beroende ... det roligaste är att de pratar för sig själva ...

Anonym sa...

Jo, kommer säkert gå in o läsa någon spoilersida när jag tröttnar på att titta på det, SÅ kul är det liksom inte. =P Men jag är nog så nyfiken!

Anonym sa...

www.dool.com ... americanska hemsidan, de ligger mången år framför oss... :)

Anonym sa...

Mm och det e helt sjukt allt som händer ... but ... Only in Salem !