onsdag, februari 13, 2008

Telefonförsäljare

Det har börjat ringa lite väl mycket telefonförsäljare och sån skit på sistone. Ringde upp NIX, och visst tusan är den spärren borta, så det är bara att spärra igen och hoppas att de går igenom snart!
Hatar telefonförsäljare, tackade nyss ja till att få lite smink hemskickat för enbart portokostnaden. Inget köptvång som tur är, så jag ska säga upp det så fort jag fått välkomstpaketet.

Har promenerat bort på Norr idag, gick till en kompis och fikade lite (drack te för den som undrar), var mycket trevligt. Sen gick jag runt en sväng bland villorna lite längre in, innan jag gick upp på stan och hem. Hur skönt som helst i det här vårvädret!
Nu ligger jag och läser en bok som inte riktigt engagerar mig, men ska återgå till den ändå.

Inga kommentarer: