tisdag, februari 12, 2008

Pengar

Jag får inte så lite pengar som jag trodde, kan jag pusta ut lite, kanske jag slipper soc helt och hållet!
Så blir inte så jättemycket bloggpaus.

Tror att mitt nedstämda humör senaste dagarna kan bero på att jag missade en tablett i lördags, men ändå. Tror mycket också beror på vädret, kan det inte bara bli vår nån gång. Igår var det ju hur skönt som helst, kna ha sånt väder hela tiden nu! Kanske man mår lite bättre, jag är iaf inte gjord för att bo på dessa breddgrader, borde bo lite närmre ekvatorn.

Nu går jag runt med ständig huvudvärk istället, håller jag på att bli sjuk måntro? Vill inte bli det igen, tycker jag är det mest hela tiden. Men håll tummen för att jag inte blir det.


Nej, nu ska jag ta ett glas mineralvatten och ett par alvedon så kanske huvudvärken går över. Måste ju göra min pilates!

Inga kommentarer: