måndag, februari 11, 2008

En lista

Snor en lista från Lena!

Vilken ålder började du revoltera? Jadu, runt 17 tror jag

Bra egenskaper med dig själv? Envis, ömsint, kramig, impulsiv
Dåliga egenskaper med dig själv? Tröttnar för fort på saker
Är du tacksam över ditt liv? Jag är tacksam att jag är den jag är
Har du fått psykisk professionell hjälp någon gång? Japp
Brutit mot lagen? Jo, de har jag

Hur många...
TV har du/ni? En
Datorer har du/ni? Två
Rum har du/ni? Två rum och kök

Är du emot rökning? Jag tycker inte om rökning, men jag är väl inte emot det, alla gör som dom vill
Vilka åldersgränser bör sänkas/höjas? Tror inte de är rimligt att vare sig höja eller sänka nån
När var du tillsammans med någon senast? J, sen två månader tillbaka
Är du en bra dotter/son? Absolut
Favoritdricka (ej alkohol)? Coca cola
Göra efter dina studier om du studerar? Jag studerar inte
Senaste sms? Från Jonatan som skrev att han saknade mig
Senaste samtal? Med mamma igår som undrade om jag hade kul i lördags
Är du emot sex före äktenskapet? Alla gör som dom vill, jag ligger innan äktenskap!
Bästa känslan? Lycka
Gör du något för välgörenhet? Brukar lägga pengar i bössor till katthem och Röda Korset.
Gillar du att läsa? Älskar att läsa!
Favoritårstid? Våren och sommaren
Denna buss åker jag oftast: Tolvan upp på stan och hem från krogen, annars blir de mycket cykla och promenera
Hur mår du just nu? Trött, småhungrig, fundersam
Göra ikväll? Kolla på tv, prata på msn, samma som alltid
Vilken startsida har du? www.google.se
Vilken talang borde du ta vara på? Min skrivarförmåga
Vad är du dålig på? Ta tag i saker
Favorittidning? Prenumererar på VeckoRevyn, men jag vet inte om det är min favvo
Var bor dina släktingar? Närkes Kil, Hovsta, Lockenkil, Ervalla
Vad tycker du om unga mammor? Otroligt korkat, skulle inte göra det själv
Favoritblogg? Mina vänners och ytterligare några
Varit med i TV? i vad? Japp, min åsikt om nåt EU tjafs när jag jobbade på transcom
Varit med i tidningen? När och hur? Japp, Nerikes allehanda för ett par år sen
Talang vi inte visste du hade? Är rätt duktig på att skriva, men det vet väl alla som läser detta. =P
Vänner ska: Ställa upp och kunna ge ett meningsfullt utbyte mentalt
Favoritskådespelare kvinnlig och manlig? Uma Thurman och Hugh Grant
Hemmafest eller gå ut på krogen fest? Hellre hemmafest, brukar vara roligast
Är du troende? Alla tror vi på något, själv tror jag det är ödet som styr, och till viss del vi själva.

Inga kommentarer: