fredag, februari 29, 2008

Inte hemma

Har inte varit hemma så mycket på kvällarna den här veckan, har blivit lite så på sistone känner jag. Börjar nästan få hemlängtan, trots att jag sitter hemma nu. =P
Fick låna pengar av mamma och pappa till att betala räkningar, kul värre, men ska få mina egna pengar snart hoppas jag. Ska bara skicka in lite papper så kommer pengarna säkert!

Fått hem lite kläder jag beställt också, fick skicka tillbaka två saker. Skickade tillbaka en kjol som jag insåg att jag aldrig kommer använda, och ett par skor som de skickat i stl 40 när jag hade beställt 38. Skulle kunnat ändra storlek på skorna, men såg att de var inte lika snygga som på bilden så, får avvakta lite och försöka hitta några liknande nånstans.

Har fått ont i halsen också, tack vare mitt kvällssällskap! Det gör inte så mycket känner jag, är mest bara rosslig.

Ska förresten på anställningsintervju på måndag igen, nu är jag populär minsann! Det är bara Lena som vet vart det är, och ingen annan får veta förrän jag varit där. Håll tummarna på måndag!

Nu ska jag fixa lite mat och snacks (morötter och gurka till snacks för den som undrade).

Inga kommentarer: