söndag, februari 03, 2008

Blandat

Nu har Jonatan varit här, hade riktigt bra dagar!
Nu har han dock åkt, och jag saknar honom.

Blev utgång igår med grabbarna, hade riktigt kul faktist! Var hemma vid halv tre, pratade en stund med Jygge i telefon innan jag gick o la mig. Brände inte så mycket pengar som tur är.
Vaknade imorse pigg och inte så fräsch. =P Nejda, men jag var inte bakis iaf, inte mer än segheten som alltid infinner sig på söndagar.

I morgon MÅSTE jag ringa arbetsförmedlingen, jag vill helst inte ringa, jag HATAR att ringa okända människor! Bland det värsta jag vet, jävla telefonjobb att ge mig telefonfobi.
Ja, jag skyller faktist de mesta av min telefonfobi på att jag suttit på kundtjänst! Där kunde jag bli utskälld för ingenting av den som ringde, så klart man utvecklar en fobi då.
Jag VET att alla inte kommer skälla på mig, de vet jag. Men blir livrädd trots det. Usch, vill inte ringa, vill inte vill inte vill inte. Men måste.

Inga kommentarer: