måndag, februari 11, 2008

Apelsin

Gjorde lite pilates ändå, tänkte att what the hell, kan väl lika gärna köra när jag ändå promenerat. Så det har jag gjort, och lagat mat, så nu har jag ätit det med. Funderar på om jag ska ta mig en apelsin snart då jag är sugen på nåt sött.

I morgon blir det först fika hemma hos en kompis på förmiddagen, sen på em ska jag träffa min handläggare på af och se vad han har att säga. Antagligen inga bra saker eftersom han vill skriva in mig redan nu för de där konstiga jobb- och utvecklingsgarantin. På en kurs som antagligen liknar det jag har gjort tidigare på ungdomsslussen, dvs lära mig skriva ansökan och sån skit. Nånting jag inte vill gå på en fjärde gång, eller vad det nu blir.

Men han ska få förklara i morgon vad hela den kursen innebär, om ni inte hör av mig alls imorrn så vet ni att jag blivit tokdeppad pga besöket på af.

Det är tänkt att jag ska tvätta imorrn kväll iaf, men det beror helt och hållet på vad jag får höra på af.

Nu ska jag återgå till tvn och ta mig en apelsin.

Inga kommentarer: