onsdag, november 21, 2007

11031 steg

Det blev 11031 steg igår, asbra! Idag är jag uppe över 6500 iaf, och fler kommer det bli!

Gick upp rätt sent idag och struntade i den tvättid jag hade. Tog en promenad med Mats istället, skönt att se honom igen. Ikväll blir det zappande mellan fotboll och greys med Lena, ska bli riktigt trevligt!

Sov dåligt i natt, grannarna höll sig lugna så det var inte dom som störde. Hade massa mardrömmar och sånt skräp, sen vaknade jag runt 5 av att Morris stod bredvid sängen och pep. Kunde ju inte låta bli att klappa lite på henne och prata lite med henne. Vet inte vad det var med henne.

Jobb i Stockholm på måndag, inte så skoj men, nån gång ska jag väl jobba också. Har ju varit hemma rätt mycket nu, kan behöva spara lite dagar i akassan. Åker upp på söndagkväll och sover hos Helena, inte så skoj att åka 4 på morgonen nämligen.

Nej, nu ska jag städa klart här, har ju redan diskat så.

Inga kommentarer: