onsdag, november 28, 2007

Lenaonsdag

Ikväll var Lena här som vanligt på onsdagar! =)
Kollade Bonde söker fru, greys, sjöng lite singstar och delade en flarra vin. Lika trevligt som alltid, men är trött som tusan nu.
Är inte säker på att jag vill åka på kryssningen med jobbet trots allt, ska fundera fram till på fredag tänkte jag. Får se vad jag bestämmer mig för. Vet att någon skulle bli glad över att jag var hemma iaf. ;)

Borde gå och lägga mig, men har ingenting att läsa. Läste ju ut boken jag hade i natt, gick inte att lägga i från sig den! Får låna böcker av mamma när jag är ute och byter till vinterdäck. Pärlan ska ju besiktigas på fredag, kommer få en massa tvåor. Först måste pappa sätta i fördelardosan, så jag tar mig dit! Får se vad jag ska göra med bilen efter besiktningen, om de blir skroten eller säljas. Det löser sig.


Nej, ska försöka hitta nånting att läsa ändå.

Inga kommentarer: