lördag, november 17, 2007

Leka elefant?

Jag är otroligt trött!
Låg och läste till sent, och lagom när jag släcker och lägger mig för att sova så börjar grannen, vad det lät som, hacka i väggen ungefär var tjugonde minut. Vid halv fyra nån gång ger det sig, tror jag för då somnade jag iaf.
Vaknade igen vid 7 av att Sassa hostade som en galning, så jag gick upp en stund o var med henne till det gått över eftersom hon aldrig spydde.

Somnade om rätt omgående och vaknade nu vid 10 av att grannens ungar är igång och leker elefanter eller vad de nu gör. Så man kan säga att jag är lite lagom trött just nu! Men tänkte fixa mina ärenden nu ändå så är de gjorda och jag kan åka hem och sova ett par timmar igen. För om jag orkar så ska jag vara borta vid 17 för att börja förfesta.

Det här kommer bli en hård dag..

Inga kommentarer: