lördag, november 10, 2007

Vinnande koncept?

DAGENS KLÄDSEL: Prickigt linne, jenas och grå tröja med dragkedja
DAGENS FRISYR: Ofixat med ett hårband
DAGENS HÄNDELSE: Heldag med Mats
DAGENS LÅT: Det var någon country som spelades tror jag
DAGENS VILL HA: Lugn och ro
DAGENS SJUKA: Ingen alls
DAGENS PLANER: Har varit på Marieberg o Ikea, ikväll mys med Mats
DAGENS SKADA: Ingen än så länge
DAGENS DUMMASTE: Att jag spenderade så mycket pengar
DAGENS DROG: Shopping uppenbarligen
DAGENS ÅTERSEENDE: Lena
DAGENS ROLIGASTE: Att vi sprang in i Lena o Jacob på Ikea
DAGENS TRÅKIGASTE: Kylan utomhus
DAGENS FINASTE: Mina nya kläder, och mina nya rosa vantar!
DAGENS KRAM: Mats
DAGENS PUSS: Mats
DAGENS FAVORIT: Mitt nya prickiga hårband!
DAGENS SAKNAD: Pengar, värme
DAGENS KÖP: Kläder
DAGENS GODIS: Smågodis
DAGENS HUMÖR: Upp och ner som vanligt!

Inga kommentarer: