fredag, november 09, 2007

Dagens

DAGENS KLÄDSEL: Underkläder, randigt linne, randig tröja och mysbyxor.
DAGENS FRISYR:
Orört, som det såg ut när jag gick upp imorse
DAGENS HÄNDELSE:
Få träffa Mats
DAGENS LÅT:
Stefan Andersson - Catch the moon
DAGENS VILL HA:
Finns mycket jag vill ha
DAGENS SJUKA:
Ingenting vad jag vet
DAGENS PLANER:
Skulle varit hos min syster, men fick vara hemma och nu väntar jag på mys med Mats
DAGENS SKADA:
Ingen alls
DAGENS DUMMASTE:
Att min bil inte startade
DAGENS DROG:
Kolsyra
DAGENS ÅTERSEENDE:
Mats
DAGENS ROLIGASTE:
Träffa Mats
DAGENS TRÅKIGASTE:
Att bilen inte startade
DAGENS FINASTE:
Jag själv!
DAGENS KRAM:
Än så länge bara kissarna, sen Mats
DAGENS PUSS:
Kissarna, sen blir de Mats
DAGENS FAVORIT:
Bitchkatten!
DAGENS SAKNAD:
Alltid finns det väl någon
DAGENS KÖP:
Saker till kycklingsalladen
DAGENS GODIS:
Inte ätit godis idag
DAGENS HUMÖR:
Mest uppåt, lite sur när inte bilen startade men bra nu!

Inga kommentarer: