söndag, november 04, 2007

Hård helg

Har varit en hård och riktigt bra helg.

Började i fredags med bowling. Jag och några av brudarna sågs här före och drack lite. Fick då mina presenter, bordstabletter och ett diskställ! Låter inte kul att få, men jag hade faktist önskat mig de nån gång. Tack tjejer!!
Sen körde vi singstar, var askul när alla väl vågade! Man får inte tänka på hur man låter! =P Sen iväg till bowlingen, där jag kom sist! Fick inte in en enda strike! Väl där träffade jag på lite Närkes kil folk, så jag övergav brudarna, (FÖRLÅT igen!) och hängde med dem. Drack massa gratis shots, full like a kastrull som man kanske kan kalla det.

Skulle ta det lugnt igår, men blev inte så när en kompis frågade om jag ville med ut. Hade hunnit bli sugen då igen så jag tänkte, why not? Sagt och gjort, fixade mig lite snabbt och tog bussen upp på stan. Väl där träffade jag på Lena (inte min Lena, utan en annan) och en kille vid namn Mats som stod ute och rökte.

Väl uppe i lägenheten började vi köra drinkspel och jag började flirta på rätt hårt, och inte direkt diskret, på den här killen Mats, som jag för övrigt har träffat 2 gånger förut. Inte visste jag då att han redan spanat in mig sen första gången vi sågs typ! Men jag flirtade och han flirtade tillbaka. När vi skulle gå ut på krogen så lyckades vi på något vis hamna utanför porten utan att de andra var med. Efter det lämnade vi inte varandra på hela kvällen och natten spenderades såklart ihop! Utan att något hände, inget annat än hångel och mys iaf.

Hade en asmysig dag ihop, åt frukost, läste tidningen, somnade en sväng i soffan.
Ska höras i veckan och antagligen gå på bio i helgen, ska bli trevligt faktist. Så vi får se vad som händer med det hela.

Nej, nu ska jag vara nördig och kolla på tv ett tag innan jag låter det här blogginlägget bli allt för långt.

Inga kommentarer: