torsdag, november 15, 2007

Segis

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, därför de inte blivit så många inlägg.

Var dock ute med Lena igår, trodde inte vi var så fulla men det var vi tydligen. Well well, jag hade kul. Förlåt än en gång Lena att jag dissade dig där på slutet! I will make it up to you next time! Promise!
Vi började kvällen här och drack vin och sjöng singstar till mina grannar bankade i väggen! =P Därefter taxade vi upp på stan och hamnade på Strömpis, minns inte när vi drog därifrån. Tydligen har både jag och Lena smsat men vi har inget minne av det, trodde som sagt inte vi var så fulla.

Idag har varit en seg dag, sovit och glott på tv typ.

På lördag blir det nog förfest med några gamla klassisar innan de drar på klassfesten som jag inte ska på, då drar jag säkerligen hem till Jörgen för att fortsätta förfesten innan vi drar på krogen. Vilket jag hoppas att planerna för fortfarande är aktuella!

I morgon blir det lugnt, myskväll med katterna och tvn. Ska bli skönt att få vara lite själv, har inte blivit så mycket tid för mig själv sen jag träffade Mats. Behöver det känner jag.

Nej, kolla klart på Scrubs och sen lägga mig och läsa eller sova.


1 kommentar:

Lena o Jacob sa...

skickade du oxå sms... hehe