torsdag, november 22, 2007

Lista

Hur svarar du i hemtelefonen? "Ella"
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Ella"
Ringer det mycket till dig? Inte så jättemkt vill jag påstå
Ringer du mycket? Jo, en hel del
Vem ringde du senast? Taxi, annars var det mamma
Hur mycket pengar har du? Alldeles för lite
Senast kramat och när? Bitch, alldeles nyss. Tobbe igår
Antal timmar sömn inatt? Inte en aning
Sov du ensam? Mjo, fast katterna sov med mig
Vem sov du hos senast? Det minns jag faktist inte
Vem sov hos dig senast? Inte en aning
Vem vet mest om dig? Helena och Lena
Vem vet du mest om? Helena
Vad ser du fram emot? Hm, kan vara att få åka till Vimmerby
Vad vill du ha just nu? Lugn och ro
Vem hånar du? Alla blåsta bimbos, och ibland mina vänner. =P
Vem längtar du mest efter? Tofsan
Vem vill du helst slippa? Umgås inte med sådana jag vill slippa
Vem stör du dig mest på? Många, men ingen i min direkta närhet
Vem vill du sova bredvid inatt? Katterna
Vilken buss åker du oftast? 12ans stadsbuss
Vilken årstid är det nu? Vinter ska man väl kalla den
Anser du dig själv som snygg? Jag anser att jag inte är ful iaf
Har du varit kär? Jo, de har jag
Är du kär nu? Nope
Är du en bra partner? Skulle jag inte vilja påstå
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon med dig? Japp
Har du varit otrogen? tyvärr
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Raggar mest upp, men de andra funkar också
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
Vad åt du senast? Makaroner och korv
Är du polare med grannarna? Nej, men vi säger hej i trappen
Har du varit på ett party? Jajjemen
Har du varit utomlands? Flera gånger
Var är dina syskon just nu? Hanna är antagligen hemma hos sig
Vilken tid gick du upp i morse? Hmm, halv tolv kanske
Vad gjrode du kl 2 inatt? Åt nattamat
Vad är det första du gör på morgonen? Sträcker på mig
Vad ska du göra efter det här? Fortsätta kolla på tv

Inga kommentarer: