måndag, november 19, 2007

Stegräknare

Kom i säng relativt tidigt igår, men somnade inte förrän sent. Vaknade vid 9 imorse, men somnade om och sov till 11 då pappa ringde och väckte mig.

Har börjat använda stegräknare för att se hur mycket jag går, plus att jag satt ett minimum på hur många steg jag ska gå per dag. Får se hur det blir, om jag lyckas hålla det!
Tog till och med en promenad för att öka på stegen. Ska börja gå varenda dag har jag tänkt, nu måste jag komma i form till sommarn! Går inte att se ut som jag gör nu! Nej, inga stora fel jag har. Men det är ju aldrig fel att röra lite på sig!

Har gått 6271 steg än så länge idag, och då gick jag ändå upp halv tolv. Får se vad det stannar på när jag går till sängs.


Nu ska jag återgå till One tree hill och sen fixa lite mat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har börjat gå till och från jobbet nu. :) Riktigt skönt faktiskt, för cykla törs jag inte nu när det börjar bli halt. Hade inte min stegräknare varit så kass (ett steg kan registreras som 20 typ) så hade jag haft en sådan och kollat av varje dag med, blir ju en jäkla spring efter ungarna.