fredag, november 30, 2007

Julfint

Varit på stan med Lena idag, skulle inte köpa nåt. Men som vanligt när jag är med Lena så bidde det lite handlat. Köpte en duk till köket, plus en liten plastjulgran.

Har nu jättemysigt i köket med mina nya gardiner, min nya duk och mina ljusstakar. Asfint i vardagsrummet också, stakar i fönstret och en julduk på bordet. Dock så hittar jag inte min adventsstake som jag köpt mossa till och allt! Får kolla i källaren sen.

Håller på och tvättar för fullt, hade dock inte så många maskiner att tvätta idag. 3 stycken blir det, två med handdukar och sängkläder och en med vanliga kläder. Måste ju ha nånting att ta på mig imorgon när det blir utgång med ligan!

Fan, jag stör mig på att jag inte hittar min adventsstake! Ska gå ner nu och kolla om den är i källarn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar bildbevis på ditt fina julkök! :)