onsdag, mars 04, 2009

Aktiv dag!

Har varit riktigt duktig idag!

Började dagen med att gå upp o äta frukost för att sen bege mig till gymmet och köra en vända där. Efter de åkte jag hem och skulle hämta papper från f-kassan, men de hade inte kommit så jag åkte till KFG på de planerade mötet istället.
Var hem till katterna en sväng, sen vidare till Jenny för promenad med henne och Molly.
Blev en ganska lång promenad, på över en och en halv timme, blev rättare sagt ca 10332 steg. Jenny gick alla dom stegen, sen är de väl plus några mer steg kan jag tänka, men över 10000 steg är inte illa pinkat!
Så det ska vi göra om har vi tänkt!

Blir inte så aktivt ikväll, får se vad det blir när Dan kommer hem från sporting. Fixa lite mat kanske, kolla på Greys är givet, sen är de nog sova.

I morgon ska jag möta Lena unt Jacobi för att få nyckel till deras hem så jag kan mata skalpadda när dom är borta. Så de blir att gå upp tidigt i morgon med. Tänkte ta mig iväg och träna i morgon med, får se om de blir bara crosstrainer eller om jag ska gymma. Ska ju gymma på fredag också hade jag tänkt, nu när de inte är KFG förrän på tisdag igen.

Ska kolla om Jenny har bloggat nu!

Inga kommentarer: