torsdag, mars 26, 2009

Solvarm

Nu är jag hemma sen typ en och en halvtimme tillbaka, jobbigt att vara igång hela jävla dagen och åka bil i två timmar enkel resa. Men de ger fint med cash! Men inte kul att gå upp 4.30 för att komma dit.

Har varit soligt ute i stort sett hela tiden, så jag är alldeles solvarm i ansiktet fortfarande! Årets första fräknar har poppat upp tror jag till och med!
Passade även på att träffa Helena en snabbis! Blir alltid lika glad av att träffa den underbara människan!

Imorgon är det anställningsintervju som gäller, sen ett besök på KFG och efter det så blir det hem till Lena och plugga inför högskoleprovet på lördag!
På em ska jag köra jenny och hämta hö som hon köpt.

Nu ska jag lägga mig ner och kanske låta ögonen falla ihop. Supertrött är jag.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad är det för anställningsintervju? Vill jag höra om imorgon :)

Ella sa...

Lovar o berätta allt imorrn! =)