tisdag, mars 10, 2009

Träning!

Kom faktist iväg och tränade igår! Superskönt! Så jag var iväg idag med, fast höll mig bara till löpbandet idag och gick medans min träningskamrat Linda sprang!
Ska iväg och gymma imorrn tänkte jag, ska se till och tvinga med Linda då med! Sen blir det fredag och lördag den här veckan också, är riktigt superduktig! Plus att det är min andra godis/läsk fria dag! Får bara äta det på helger har jag tänkt!

I morgon ska jag till KFG och träffa min handledare för första gången, får se om hon är bra eller inte.

Förresten så får jag ÄNTLIGEN mina pengar imorrn! Bara typ 2 veckor försent! Men skönt o få pengar igen iaf, kan jag betala tillbaka till mamma o pappa!

Nu ska jag laga lite mat här när jag ändå har förbränningen uppe!

Nu bråkar vi inte längre förresten, för den som undrade!

Inga kommentarer: