måndag, mars 23, 2009

Tvätt idag, hektiskt imorrn.

Har tvättat en jäkla massa idag, och tänkte tvätta imorrn med. Skippade träningen då jag inte orkade efter tvätten.

I morgon blir det som sagt tvätt, sen ska jag till jobbmässan (nån som vill med?), sen ska jag träna (nån som vill med där med?) och sen kan jag ta det lugnt. Eller inte lugnt, jag måste plugga på högskoleprovet som är på lördag, men utöver det så.
Så det blir en hektisk dag imorgon.

Nu ska jag återgå till att göra ingenting, eller kanske kolla lite på högskoleprovet.

6 kommentarer:

Jenny sa...

Men om du skriver högskoleprov kan vi ju inte kalasa för Molly?

Anonym sa...

Nej, jag insåg de nu typ..

Anonym sa...

No money på mobilen! Är förmodligen på träning imorgon.. om halsen inte sätter stopp. Kan ev haka på en sväng iaf på jobbmässan.. vi kan väl höras på msn imorgon förmiddag eller ngt. Kram!

Jenny sa...

Ska vi ta det på söndag em då?

Ella sa...

Ja, söndag em låter bra! =)

Jenny sa...

Då tar vi det på söndag em. Lolinondoda är också välkommen om hon vill :)