fredag, mars 20, 2009

Dagen idag

Har varit skitduktig idag! Till och med Linda tyckte det! För det blev Linda och jag som tränade idag.

Löpte i intervaller idag, sprang 2 minuter, gick två minuter, sprang 3-4 minuter, gick två minuter osv. Ha! Där fick ni som trodde att jag hade världens sämsta kondis! Plus att den kommer att bli bättre och bättre! Har ett mål på att springa 15 minuter i sträck 1 maj, springer jag mer så är det bara en bonus.

I helgen blir det lugnt, ska spendera den hemma och försöka få tvättid och städa när Dan är iväg och fiskar. Städning behövs kan man lugnt säga. Kanske diska lite, får se vad jag känner för helt enkelt.

Nu ska jag snart köra Linnéa till Kumla där hon ska spendera natten, så blir bara jag och Dan hemma ikväll. Dan ska iväg o fiska ett par timmar, så då ska jag kanske vara hemma hos katterna en stund. Fast hemma hos katterna har jag ingen dator, så vi får se vad det blir.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aha! bra med en målsättning, det skulle jag oxå behöva. Gjorde iallafall en mätning igår, inga roliga siffror inte. Men har börjat med stegräknare: mål 8-10 000/dygn.

Ella sa...

Skitbra att ha NÅGOT mål iaf! Om de var som mina siffror så förstår jag dig.. =P