tisdag, mars 03, 2009

Andra dagen

Då var andra dagen på KFG avklarad, eller halva andra dagen men jag skippar eftermiddagen och sitter hemma och pular med CV/ansökan istället. Så kan min kommande handläggare kika på den istället och hjälpa bara mig just då och inte 30 pers samtidigt.

Har ätit årets första semla, antagligen den sista också, men kände att jag behövde unna mig det nu när jag är så duktig och går dit och tillbaka på dagarna. Så sammanlagde promenaden idag blir 40 minuter, och det är bättre än ingenting!

Imorgon ska jag dit och vara där en halvtimme, sen ska jag dit på torsdag eller fredag också på gruppmöte. Sen är de slut för den här veckan. Helt okej på KFG iaf, lär mig åtminstone nåt nytt varje dag till skillnad från på af och jobcentrum.

Min tatuering kliar som bara fan just nu, så irriterande att inte få klia!

NU ska jag surfa klart innan jag åker hem och sätter mig och pillar på cvt.

Inga kommentarer: