måndag, mars 02, 2009

Bra dag

Har varit på KFG idag och upptäckt att de skulle vara människor där som jag inte tycker om. Får bara hoppas på att jag inte hamnar i samma grupp som den/dem.
I övrigt så verkar det vara riktigt bra där, lärt mig nya saker o kommer få VETTIG feedback på CV och personliga brev och sånt.

Var för övrigt riktigt duktig och gick dit imorse, gick hem till Dan på lunchen, gick tillbaka o sen gick jag hem till Markbacken. Har ingen stegräknare än, men har sammanlagt gått en och en halvtimme idag. Det kan ju inte vara annat än bra! Ska gå dit i fortsättningen också, superskönt o komma igång på morgonen. Kommer inte vara där så superofta som det ser ut nu, men när jag väl ska dit så ska jag gå!

Ska försöka komma iväg o gymma två dagar den här veckan, får se om de blir imorrn eller på onsdag som första dagen, ska ju iofs gå promenad med Jenny på onsdag så vi får se om de blir gym den dagen.


Nu ska jag ägna mig lite åt missarna, och se om jag har nån mat hemma som jag kan fixa i ordning.

Inga kommentarer: