tisdag, mars 24, 2009

Inte så rolig uppdatering.

Har varit duktig idag och varit o tränat på fm med Lena och Linda, gymmade idag och funderar på att springa imorrn. Får dock se hur det blir med träning imorrn, känner mig inte så kry. Killar en massa i näsan och så har jag ont i skallen, får väl se om jag håller på o bli sjuk.

Var även duktig och släpade med mig Linda på jobbmässan, väl där så lämnade jag CV till två assistansbolag och pratade med två andra jobb. Så jag kan anse mig vara duktig iaf!

Pluggat lite på högskoleprovet har jag också hunnit med, i alla fall statistikdelen och börjat kolla lite på mattedelen. Förhoppningsvis får jag hjälp av Lena och kanske Linda med att få in tänket.

Nu ska jag ta och laga lite mat till mig, spagetti och köttbullar blir det eftersom det är de enda jag har hemma.

Inga kommentarer: