lördag, mars 21, 2009

Aktiv

Idag har varit en aktiv dag minsann.

Började med att gå upp, äta frukost, sitta vid datorn en stund. Sen åkte jag hem till katterna och började plocka lite. Det slutade med att jag storstädade, det enda jag glömde göra var att damma av på bokhyllorna, men i övrigt gjorde jag allt.
Skurade i köket, dammsög golven, torkade golven, diskade all disk, fixade kattlådan. Fan, städade aldrig i badrummet. Fanns dock inte tid till att göra allt eftersom jag hämtade en liten Linnéa i Kumla. Så de får bli ett projekt för måndagen då jag ska tvätta.

Har ätit våfflor idag, onyttigt men riktigt smaskens! Är ju snart våffeldagen så de blir kanske ett par till då!

Har för övrigt haft lite träningsvärk efter löpningen idag, men de är ju som det ska, får se till att stretcha bättre nästa gång.

Nu ska jag kolla på Lilla Sjöjungfrun med lilla skrutt.

Inga kommentarer: