söndag, mars 29, 2009

Helgen

När vi åt våfflor i fredags så hjälpte Lena mig att plugga matte till högskoleprovet, och hade de inte varit för henne hade jag fått ett betydligt sämre resultat! För jag tänkte precis som hon lärde mig, och det gav mig 11 rätt av 22 på mattedelen, istället för kanske 5 av 22.
TACK LENA!!

Ja, högskoleprovet gick alltså bra. Över förväntan för min del faktiskt! Om jag går på förra årets normeringstabell så kommer jag få 1,2 eller 1,3 och det är kanon! Jag hoppades ju på ungefär 0,8 men ville såklart ha mer! Och det fick jag! Får väl se sen när de officiella resultaten kommer vad det blir.

Var på kalas för Molly idag också! Hon fick lite tuggpinnar i present och vi fick tårta som Jenny bakat! Riktigt god faktist, söt och god.

I morgon ska jag skriva papper på ett deltidsjobb förmedlat av KFG. Ett städjobb är det, och jag klagar inte. Jag behöver nånting att göra på dagarna, börjar bli rätt uttråkad faktist.
Märkte nu i veckan när jag inte kunde träna att jag behöver nånting att göra. Nu är ju tyvärr inte detta jobb på heltid utan snarare på timmar, men det är riktigt bra ändå! Då får jag hålla mig i Örebrotrakten och slipper åka till stockholm o sånt.

Ska även lämna skyltar imorrn som jag glömde lämna i fredags, sen kanske träna och eventuellt följa med Hanna hem till Carro. Får se vad det blir helt enkelt, bara pappersskrivning och lämna skyltar som är bestämt.

Nu ska jag ta o kika om det är nånting på tv idag eller om man ska titta på film istället.

Inga kommentarer: