tisdag, mars 03, 2009

Jävla fucking skit!

Jag blir så otroligt trött på försäkringskassan!
Fick skicka in komplettering på papper som jag hade missat, fine, jag gjorde det och tänkte att nu skulle det väl ändå vara löst. MEN ICKE!
Nu ringde jag nyss till fkassan och pratade med en kvinna där, då visar det sig att de påstår att jag inte har någon underskrift från min anordnare på RödaKorset! Och har skickat ut papper för YTTERLIGARE komplettering. I helvete heller, sa jag inte utan påtalade att det står faktist längst ner på pappret.
Det såg ju kvinnan jag pratade med också och lovade att lämna ett meddelande till den som har hand om mitt ärende att kolla och skynda på mitt ärende.
Tur att de finns NÅN vettig på förseningskassan (vilket jag tycker är ett mer passande namn) som lyssnar på en.

I morgon blir det träning runt 11 tiden tänkte jag, sen ska jag till KFG för kartläggningssamtal för att se vilken handläggare jag ska ha. Sen på em ska jag gå promenix med Jenny, ska bli riktigt trevligt! Inte sett henne på 2 veckor nu eller vad de blir.
Måste styra upp nåt med Linda också nån dag, alldeles för längesen jag träffade henne. Miss her!

Torsdag ska jag träffa Lena en sväng och få nycklar innan de drar iväg till Amsterdam, så jag kan mata deras Bob när dom är borta.

Nej, återgå till tvn nu.

Inga kommentarer: