tisdag, mars 24, 2009

Snodde en lista från Jenny

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Ellinore
Smeknamn: Ella, Elle
Låt som när du är ledsen sörjer till?
John Lennon - Imagine, sen blir det en hel del Kent.
Beroende av: Socker, mina katter, sömn.
Vad tror folk om dig? Troligtvis att jag är blyg och dryg, kall har jag också fått höra att en del tror.
Stämmer det? Nja, att jag är blyg stämmer. Resten hoppas jag inte stämmer.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, o mina tuttar.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag säger nog inte så mycket för att imponera, tror jag.
Hur imponerar man på dig? Beror nog på situationen och personen, men oftast genom att vara sig själv och stå för det man säger.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ujja!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hej, hur är läget.
Var bor du? I Örebro.
Trivs du där: Ja, det gör jag!
Äger du några converse: Nej, har aldrig gjort o kommer inte göra. Inte riktigt min stil.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin, cider och sprit.
Brukar du bli för full: Det händer.
Vad har du för mobiloperatör: Tele2/Comviq.
Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet.
Har du haft sex idag: Nej.
Hur svarar du i mobilen:Beror helt o hållet på vem som ringer, men oftast "hej". Är de nåt okänt nummer så svarar jag oftast med mitt namn.
Vem ringde du senast? Dan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Talade om när han kanske skulle åka hem.
Antal timmar sömn inatt: Vet inte riktigt, men runt 8 timmar.
Sov du ensam: Nej, har nästan alltid 3 katter med mig.
Brukar du komma i tid: Jag brukar kunna vara sen, iaf på sistone. Men brukar vara i tid annars.
När mår du bra: När jag får umgås med mina vänner och mina katter.
När blev du fotad senast: Melliskvällen hos Lena.
Hur känner du dig nu: Lite hängig med huvudvärk och småsnorig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, helt klart, men försöker få in mer färger.
Vad tycker du om fötter: Trevligt att få masserade.
Vad saknar du: Pengar, tror jag faktiskt att jag saknar mest.
Hade du en bra kväll igår: Joda, lugn o skön som en måndagkväll ska vara.
Favorit dryck på morgonen: Juice och mjölk.
Rakar du benen: Ja, det gör jag. Försöker vara duktig med de, går inte så bra ibland.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22.30-24 nånstans, beror på när jag ska upp dagen efter.
Är du blyg? Joda, men försöker jobba på det.
Sysslar du med någon idrott: Räknas gym och spinning? Lite löpning kanske.
Vill du hellre ha mail än brev: Vet inte, föredrar båda två.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, tror på attraktion vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt: Jo, vi har väl alla varit unga?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle göra helikoptern och ha sex för att se hur det kändes. Roligare än så blev det inte.
Är du nöjd med ditt liv: Får jag bara komma igång med pluggandet och fixandet av jobb så är jag ganska nöjd.
Är du bortskämd: Definitivt inte.
Vad gör du i morgon: Myser med katter, äter mat och pluggar till högskoleprov. Troligen träna också.
Vad är det värsta du vet? Oj, finns en del.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Just nu? Inte så mycket.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Scarlett Johansson, hon står för sina kurvor.
Vad längtar du till? Sommar, sol och vältränad kropp!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, svarar som Jenny, hoppas det.
Vad använder du för shampoo? Sunsilk.
Vad är det finaste du fått? Jag får mycket fint, kan inte säga att nåt är finare än det andra.
En speciell dag du minns: Dagen jag åkte hem med Bitch.
Hur gammal är du: 27, blir 28 i oktober.
Tycker du om någon just nu: Dan, mina vänner och mina djur. O såklart min systerdottet Matilda!
Du samlar på: Böcker! Och såklart komplimanger!
Gröna eller röda äppeln: Gröna sura äpplen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Helena eller Dan
Gillar du golf: Minigolf är trevligt, de andra har jag aldrig provat.
Vilken tid gick du upp idag: 9.40
Har du sovit i din egna säng inatt: Jupp
Har du strumpor på dig nu: Ja!
Är det okej att gråta: Såklart det är.
När grät du senast: Söndags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa bostad, shoppa.
Bär du glasögon eller linser: Bara solglasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det tycker jag inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 9-10 nånstans.
Har du piercing: Ja, öronen, näsan och naveln.
Vill du gifta dig: Jag tror det.
Vill du ha barn: Ja, nån gång.
Solar du ofta: På sommaren blir det en del.
Är du bra på att laga mat: Inte så vidare värst.
Är du flygrädd: Ja, men bara i starten och landningarna.
Hur vig är du: Lite vig är jag allt, men ingen elitgymnast direkt.
Är du musikalisk? Hahahaha, nej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller läsk.
Vilken är din favoritglass: Vanilj med chokladkross.
Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte faktist.
Tycker du om sushi: Har inte testat.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips eller nåt annat sött eller salt.
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp.
Har du tandläkarskräck: Ja, litegrann.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Brun-gröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp.
Biter du på naglarna: Inte medvetet.
Röker du: Usch nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: 2 till 3 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Jag vet faktist inte.

Inga kommentarer: