fredag, december 26, 2008

Annandagen

Blev en tur till Marieberg idag med Helena, o jävlar vad folk det var! O inge hyfs hade dom heller! Stannade mitt i dörröppningar, stod mitt i gångarna överallt, gick in i en o knuffades! Och då var vi inte ens inne i butikerna! Kan bara tänka mig hur det var där.
Var en sväng till Ikea när vi ändå var där, köpte en anslagstavla att sätta upp hos Dan så vi får ordning på alla papper nån gång!

Dan och jag hann med en sväng på stan sen, fick ett linne och en snygg lila tröja, som inte är så jag men den ska bli jag. Tack älskling!

Åkte ut på landet ett par timmar sen innan jag åkte tillbaka till stan, allt för att få mysa med älsklingen!

Nu ska jag mysa med älskling ett par timmar innan jag ska åka ut på landet.


2 kommentarer:

Jenny sa...

Anslagstavla hade ni kunnat fått av mig. Jag har en i prima skick som skräpar nämligen.

Ella sa...

Jaha.. att jag inte visste det. Nu är den köpt iaf.. =)