fredag, december 19, 2008

Kvällen

Varit o hängt en sväng med Jenny o Lena i stan. Hade julmyskväll med julklapsbyte. Var riktigt trevligt, var ju ett tag sen man såg Jenny o så, Lena ser jag ju lite allt som oftast. ;)
Superfina julklappar och trevligt sällskap gjorde hela kvällen. Även fastän vi alla nog var lite tröga i skallen, men de är väl tillåtet att vara en fredagkväll?
Såg iaf Sällskapsresan och drack must o åt lite snacks. Lika trevligt som alltid mao.
Tråkigt nog så var inte Linda med, men jag har ju hennes julklappar från J och L så hon och jag lär ju ses nån dag snart!

Nu ska jag lägga mig och läsa Lindas bok tror jag, fast risken är väl att jag fastnar i den och inte somnar förrän sent. Men vad gör väl det, de är ju lördag imorrn!


Visst låter det som jag har ett spännande liv va? =P

Inga kommentarer: