onsdag, december 17, 2008

Landet

Så, nu är jag installerad ute på landet också. Ska bara få upp värmen så är det okej sen tror jag, alla djur är ut fodrade iaf. Ska väl utfodra mig själv här snart också, vet inte om de blir malteasers eller bananchips!
Har redan tråkigt! Så nån får se till att komma hit och hålla mig sällis! =) Nej, inte idag kanske, men nån dag vore trevligt! Lena o Linda har ju redan lovat en helkväll här ute så.

Ska gå o glo lite på tv nu, dator och tv står ju inte i samma rum nu. Tror inte sladden räcker in till rummet, så får vackert ha dem i två olika rum.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Personligen skulle jag välja chokladen. Banan är ju nästan nyttigt ju. Hur länge är de borta då?

Anonym sa...

Det blev chokladen faktist, men åt inte så många.
De är borta till 1 januari.. Så när som helst då.. =P