torsdag, december 25, 2008

Julen

Sådär, då tog jag bort möjligheten för anonyma att kommentera.

Julen sprack ju litegrann, men inte så mycket som jag trodde den skulle. Blev en del flängande fram och tillbaka eftersom jag glömde julklappar inne i stan och sen fick hämta upp farfar och lillkusin innan jag skulle till faster.
Missade första 20 minutrarna av Kalles julafton, lite trist för det är de i början jag vill se. Men jag hann med tomten på båda ställena.

I julklapp fick jag skinnhandskar, en väska, trådlös mus, presentkort på Spa huset, en ängel och ett fint kort på mig, nea och gustav från julbordet vi var på. Är nöjd och belåten med mina julklappar, och de andra verkade vara det med mina klappar till dem.

Kom ut på landet vid halv elva eller nåt, gick ut med vovven, tände pannan, matade katter, läste ungefär 1 sida i en bok och sen tvärdäckade jag och sov i typ 10 timmar. Snacka om att jag var sönderstressad.

Idag har jag varit hemma hos kissemissarna också, känns som att dom får stå åt sidan väldigt mycket just nu. Får försöka kompensera det när jag kommer hem nästa vecka.


Nu ska jag mysa ett tag med dan innan jag ska ut på landet igen.

Inga kommentarer: