måndag, december 15, 2008

Jobbat, sjuk

Blev en lugn helg för mig, lite vin i lördags hemmavid men inte mer.

Idag var jag iväg på jobb i Skara, jag var duktig och åkte, trots att jag är sjuk. Blev sjuk igårkväll, kunde inte somna och hade supersvårt att svälja. Får se hur det känns ikväll. Var inte så lång dag i Skara, var där vid 8 och jobbade mellan 10 och 13.30 typ.
Var kallt som fan att jobba iaf! Stå på en blåsig slätt i skor med stålhätta, det är inte skönt.


I morgon blir det att åka o göra praktik hos Röda Korset, i butiken på nygatan. Får se hur det bli, om jag pallar en hel dag men halsont och huvudvärk.

Nu ska jag ligga och värma mig under en filt och vänta på att Dan ska komma hem från Neas lussefirande. Ja dom är lite speciella på det dagiset, dom firar lucia efter alla andra. Fast dom är rätt speciella på alla sätt o vis så, kanske inte så bra speciell alla gånger.


Inga kommentarer: