torsdag, december 18, 2008

Frossa

Har inte gjort så mycket idag. Varit hem till kissekatterna ett tag, sen hem till Dan. Efter Dan bar det iväg till Coop där jag handlade de jag glömde igår.

I morgon är de julklappsbyte o glögg o mustkväll, ska bli riktigt trevligt! Sett fram emot det hur länge som helst! Får hoppas det blir trevligt också. =P

Ikväll äter jag återigen maltesers, men toppar det med vindruvor, bananchips och dricker must till det.
Jag behöver verkligen bli av med förkylningen och börja träna igen, känner hur jag bara sväller när jag svullar. Riktigt dålig ordvits. Nej, men känner att jag behöver komma igång igen snart annars kommer jag aldrig fortsätta träna. Bara kämpa på om jag vill bli något snyggare, med mindre mage, till sommaren.

På lördag ska vi hem till Dans kusin i Pålsboda och festa lite.

Känns som jag bara upprepar mig just nu, så jag ska sluta blogga och börja spela lite spel istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

känner samma sak, det lilla som byggdes upp är nu förstört. Får ta i hårdare med träning nu!