torsdag, december 11, 2008

God Natt

Ska bli riktigt kul med praktik på måndag, få lära mig nåt nytt och kanske utvecklas lite mer inom vissa områden. Får hoppas det är lika bra när jag väl kommer dit och får sätta igång.
Röda Korset bygger ju mest på frivilliga, så jag är antagligen yngst i gänget vad jag förstod det som. Yngst just nu åtminstone, men får väl se.

Var iväg o tränade idag, hade ingen lust att spinna så jag körde på gym istället. Mitt program tar nu mindre än en timme så jag ska väl försöka öka på vikter lite här och där, kanske lite fler situps.
Tänkte mig iväg och spinna på lördag, har åtminstone bokat medelpass vid 11. Ändrar jag mig är det ju bara att avboka.

Känns inte som att jag tränar så mycket nu, men jag tränar ju inte mindre än förut. Jag har ju tränat två gånger den här veckan, och kommer träna en till, så det är ju som det brukar. Är väl vanan som gör att det känns som att jag inte tränar.

Kommer bli lite omläggning i träningsschemat för min del, för mestadels kommer jag jobba 8-16, och ibland 10-18 när jag hjälper till. Får väl försöka passa in det i julschemat och vårschemat hos friskis.
Men allt det där löser sig, finns ju em-pass och kvällspass, även om det är mer folk på gymet då.

Imorgon ska jag försöka hinna slå in julklappar tänkte jag, beror lite på vad jag känner för. Bara hoppas jag har tillräckligt med inslagspapper.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa en bok jag fått låna av Linda. Får hoppas jag också tycker den är bra.

GOD NATT

Inga kommentarer: