söndag, december 28, 2008

Hatar att inte träna!

Åh, jag vill träna igen! Hatar att det blivit ett så långt uppehåll pga förkylning och hundvakteri! Men efter nyår ska jag ta tag i allt igen, känns inte bra alls nu! Känner hur det lilla jag fått ordning på bara blir skräp! Men efter nyår, då jävlar ska jag komma i form!
Blivit lite för mycket moffande av chips och choklad nu senaste dagarna, och nu är det slut med det! Eller iaf en kraftig nedskärning!

På nyår ska jag ha mina nya fina klänning som jag hade hos Lena. Jag och Dan ska hem till Andreas och Sandra vad jag förstått det som, äta god mat, dricka vin och ta det lite smålugnt. Inte mig emot att ta de lite halvlugnt faktist, kan vara skönt o ha ett relativt nyktert nyår.

Imorgon är det praktik som gäller igen, får se hur det går med min onda hand och en dels översitteri. Men ska se till att stå ut, är ju lite småkul där och man hittar ju en del fynd.


Nu kom Dan ut ur duschen så nu ska han få lite uppmärksamhet.

2 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

vad har hänt med handen?

Ella sa...

Jag vet inte faktist, har haft ont i handleden ett par dagar nu. Har haft det förut, o då gick de över. Går säkert över den här gången också..