söndag, december 21, 2008

Pålsboda

Hade riktigt trevligt igår i Pålsboda! Är superkul att lära känna Dans kusin lite mer, hon verkar vara en riktigt go tjej.
Även om kvällen inte slutade som den borde så var det riktigt roligt, men vi fick ett välbehövligt snack. Eller jag fick ur mig saker jag burit på en tid, kändes skönt även om det blev lite för mkt.

Idag har jag åkt ut till vovven så tidigt som jag vågade, eldat, sovit, läst, ätit chips och inte så mycket mer. Funderar på om jag ska åka in och sova hos katterna i natt, men då får stackars vovven vara i hundgården rätt länge, kommer ju inte hem förrän halv fem imorrn och det är som tidigast.

Inte lätt att kombinera allt, så de här är sista gången jag är hundvakt en längre tid.


Nej, ska återgå till chipsen och aftonbladets söndagsbilaga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan inte vovven följa med till dig då? :)

Anonym sa...

Mina kissar skulle dö om de kom dit en hund.. =P