torsdag, december 04, 2008

Ingen varning

Gick iväg på spinningen igår ändå, ville inte få någon varning. Så jag och Lena körde ett stenhårt 55 minuters medel pass, som var riktigt jobbigt. Ledaren var väl sådär, men passet var kanon. Eventuellt så går jag fler gånger på det, se om jag klarar hela när jag får lite bättre kondis.

Har varit på stan idag med Linda och Helena som kom upp en liten sväng. Linda skulle hitta brallor, hittade inga hon köpte idag men hängde undan ett par stycken. Själv hittade jag en supersöt klänning som satt asbra! Men då jag inte vill lägga 360 spänn på en klänning, så fick den hänga kvar där på galgen till mitt stora förtret. Jag har bara inte 360 spänn att lägga på en klänning, som visserligen kommer användas mer än en gång, hade jag haft ett jobb hade jag köpt den.
Köpte iaf två julklappar till nea sen, får hoppas dom faller i god jord hos pappa Dan bara.
Sen köpte jag lite mat innan jag bussade hem tgill missarna.

Här hemma har jag inte gjort mycket, myst med katterna, kollat på tv, surfat runt. Ska nog sova hemma i natt hade jag tänkt, men måste förbi norr imorrn o hämta mina träningskläder om jag ska kunna gyma eller spinna eller kanske båda. Gör jag båda betyder det att jag inte måste spinna på lördag, utan kan ta det lugnt om jag vill. Får se vad det blir.


Nej, ska fortsätta lyssna på grannens OTROLIGT höga volym på nåt radioprogram och försöka överrösta den med Criminal Minds.

Inga kommentarer: