tisdag, december 23, 2008

Uppesittarkväll

Är nu inne igen på att bojkotta hela julen.
Är så mycket gnat, gnäll och försök till att ge mig dåligt samvete för saker jag inte kan göra åt för tillfället. Tyvärr funkar försöken till att ge mig dåligt samvete och jag mår bara dåligt. Det är väl inte det helgen handlar om? Trodde att det skulle vara lugnt när jag nu hade bestämt hur jag skulle göra med hela julen, men icke. Alltid är det nåt från något håll.

Har köpt alla julklappar åt alla, som tur är, men jag glömde hälften inne i stan när jag var hemma en sväng. Hade en del annat att tänka på att få med mig, så nu är kläder med men inte julklappar. Så jag måste in till stan en sväng, som om jag inte hade nog att göra liksom. Skräp!


Nu ska jag återgå till Bingolottos uppesittarkväll, ungefär så mycket jag känner att jag har energi till. Fast först ska jag lägga i pannan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du verkar inte vara så dålig på att gnälla själv när man läser din blogg.

Anonym sa...

Och? Jag skriver väl vad jag vill i min blogg? Passar de inte så läs inte?
Fegt att skriva anonymt..