fredag, december 05, 2008

Min dag

Varit fullt upp idag minsann.

Var o tränade på gymet i förmiddags med Linda och Lena, lyckades få till en massa extra skitjobbia situps! Hela passet gick bra, så det var skönt. Var bara andra gången, men börjar komma in i det mer och mer.

Efter träningen så var de hem o duscha, sen vidare till Marieberg med Helena. Gick runt en sväng, köpte lite choklad, några smycken och hämtade sen ut saker på apoteket. Nu är jag hemma och har sminkat mig, ska bara välja tröja sen ska jag åka bort till Dan och sen ska vi gå o se Betnérs Tal till Nationen. Efter Betnér så ska vi gå o käka, så det är en helkväll.

Enda irriterande med dagen är att det ringt ett privat samtal på min mobil som jag inte vet vart det kommer ifrån. Det ringde typ 10 minuter innan jag gick upp, och jag ringde ju o frågade de som brukar ringa från skyddat nr, men var ingen av dem. Sen när jag kommer hem så är det ett missat samtal på hemtelefonen också, bara ett par minuter efter de till mobilen.
Stör mig så på att inte veta vem det är, för ingen talade in något meddelande nånstans såklart!
Bara hoppas på att det var ett jobb som ringde och att de ringer snart igen.


Faan vad mina grannar skriker, vet inte vad de skriker på, men de skriker till varandra. Inga arga skrik eller så, mer för att höras, dom är riktigt skumma.

Nej, välja tröja nu och sen hem till Dan.

Inga kommentarer: