måndag, december 01, 2008

Igång ordentligt!

Jaha, då ringde jag frimis och dom kollade efter mitt minutenkort. Nopp, de är borta så jag har säkert tappat den nån annanstans, men är helt övertygad om att det var med dit. Jaja, nu ska jag få ett nytt hemskickat iaf. Bör få de innan helgen, så ska väl till banken imorrn o ta ut lite kontanter så jag har nånting iaf.

Har fått min gymintroduktion idag också, lagt upp ett litet träningsprogram som jag misstänker att alla får likadant i början. Men ska säkert bli bra, komma igång iaf och sen får jag väl kontakta mig instruktör och få ett mer anpassat program, eller ett som fokuserar mer på det jag vill jobba med.
Passade på att ta ett spinningpass när jag ändå var där, gymet blev ju ingen direkt träning utan bara testa de olika maskinerna.
Ska gymma imorrn tänkte jag, planerar att gymma måndag och onsdag och spinna på torsdag och lördag. Får se om det håller, eller om jag kommer ihåg det. Men bara gå in här o bli påmind, perfekt!

Nej, ska glo lite på tv nu en stund tänkte jag.


Inga kommentarer: