söndag, november 30, 2008

Superskoj!

Hade riktigt kul igår med Linda och Ida! Satt hemma hos Linda först och förfestade, sen mötte vi upp Pelle, Jörgen och the twins utanför frimis strax innan 22.
Hade superkul där inne också, gjorde bort mig lite och kramade en örebrokändis. men man får väl bjuda på sig själv ibland. Lyckades även med konststycket att tappa mitt minutenkort inne på frimis, får ringa dom imorrn och kolla om dom har hittat det. Jag är så klantig!

Fick skjuts hem av snälla Mattias, efter att grabbarna skramlat småpengar åt mig så jag kunde köpa en pizza. Kommer inte ihåg när jag var hemma, vet att jag stöp i säng efter att ha lagt in pizzan i kylen och tvättat av mig sminket.

Har inte gjort så mycket idag, varit rätt lugnt. Var med Nea en stund på em då Dan var o fixade med sin nya bil. Skulle gått på skyltsöndag, men blev inte så. Har legat o läst och inte gjort nåt alls.

I morgon blir de min första träning på gymet! Ska bli kul faktist! Får se hur mkt jag orkar, borde orka en hel del, men får se imorrn.

Nu ska vi kolla på Madagascar 2.

Inga kommentarer: