torsdag, november 20, 2008

Jobb och utbildning

Nu har jag under tiden jag tvättat suttit och sökt minst 5-6 jobb och registrerat mig på en MASSA personlig assistent sidor. Även andra jobbsidor har fått mitt besök, finns ju dock inte så mkt jobb när de varslar överallt.
Verkar inte komma några varsel inom den sektor jag vill jobba, eller inom de yrke jag kan tänka mig att jobba med till jag börjar plugga.

-------------------------------------------------------

Nu fastnade jag i en massa annat, kollar om man kan läsa enskilda kurser i väntan på att jag kan söka min utbildning.

-------------------------------------------------------


Sådär, då har jag hämtat tvätt och kollat massa studievägar. Vet inte om det gjorde mig så mycket klokare, men men.

Nu ska jag vika tvätten och sen åka hem till Dan och äta.

Inga kommentarer: