onsdag, november 19, 2008

Svammel

I morgon ska jag vara Mollyvakt! Från nio fram till halv ett ungefär, så ingen träning för mig. Åtminstone ingen träning på förmiddagen, får se om de blir på eftermiddagen. Lena ville ju testa ett eftermiddagspass nån gång, och då kan de ju passa imorrn, om hon nu inte knallar iväg själv då på fm!

Var iväg i förmiddags på ett riktigt skönt pass! Fick ta i riktigt ordentligt, superduperskönt! Bra pass o bra ledare, så kommer nog försöka fortsätta gå på lunchpasset på onsdagar.

Har fixat tid för introduktion till gymet nu också, en lördag blev det, om typ 2 veckor blir det. Tänkte köra ett spinningpass först o sen gå på gym introduktion, men får väl se hur jag gör. Längtar efter att komma igång med gymträningen iaf!


Funderar lite på vad jag ska äta idag, om de ska bli nåt onyttigt eller om de bara ska bli nåt halvonyttigt. För äter jag onyttig idag så får jag ta bort det nån annan dag i veckan.
Har inte bestämt hur jag gör än.

Inga kommentarer: