måndag, november 17, 2008

Sköter min träning!

Hade riktigt skoj i lördags med Lena och Linda! Drack en massa drinkar innan vi gick ut, och hade riktig "tjejfest" med prat om smink, målande av naglar, byte av frisyr, modevisning för val av kläder, gamla pojkvänner, sex, ja allt utom kuddkrig tror jag.
Nej, men riktigt roligt var det iaf!

Hamnade på Frimis eftersom Linda fick ha ett finger med i spelet den här gången! Var kvar till det stängde.
Kom hem rätt sent och tvärsomnade. Jag var ofärskämt pigg i söndags och sov inte alls lika mycket på dagen som jag
brukar göra vanliga söndagar, och då drack vi ändå rätt mycket på kvällen. Lena mådde inte lika bra. Haha.

Var duktig och tränade i lördags, och så idag såklart. Sköter min träning riktigt bra, ska se till att få intro på gymet också så man kan komma iväg där med. Vore grymt skönt att få träna lite där med, få komma igång och bli riktigt snygg till Beach 2009, eller nåt. Men iaf få igång konditionen och stärka upp rygg och magmusklerna, och blir man lite smalare och smärtare så är ju inte det helt fel.
Så nu tränar jag spinning 3-4 gånger i veckan, men kommer byta ut ett eller två pass av dem till gym. Får väl se vad de rekommenderar vid gymgenomgången.

Var förresten iväg med syster till barnmorskan idag, fick höra bäbisens hjärtslag och känna hur den sparkade lite. Det var riktigt häftigt! Jag ska verkligen bli moster!



Men nu ska jag köpa mat och åka bort till Dan, fast först mysa lite med Bitch.

Inga kommentarer: