torsdag, november 27, 2008

Julklappar

Sådär, nu har jag tränat. Superskönt var det, trots att jag inte var sugen att gå iväg. Måste få in vanan!
Har sökt två jobb som personlig assistent idag! Yey för mig! Ska hålla utkik efter fler jobb. Sen tänkte jag mig iväg till AF imorrn och gå på deras "dolda jobb" grejs. Där dom presenterar jobb som inte läggs ut på deras hemsida.

Har hunnit med att beställa hem julklappar till Lena, Jenny och Helena. Har nu bara Linda kvar att fixa till i tjejgänget! Oroa er inte, knappast några dyra julklappar och jag väntar mig ingenting tillbaka! Köpte dem mest för att jag tyckte de passade och var lite roliga.
Så nu har jag bara kvar att köpa till följande; ev mamma o pappa, fredric och så Linda.


Nu ska jag laga mat!


1 kommentar:

Anonym sa...

oOoOoO... Jag får en julklapp!!!