fredag, november 28, 2008

Ärenden

Blev lite saker gjorda idag ändå.
Var iväg o tvättade bilen som jag skrev tidigare, sen till bolaget o inhandlade lite vin och därefter till sporting. Efter att ha varit inne på Coop en sväng och handlat så åkte jag och hämtade Neapea på dagis, kom hem och gick sen till Stjärnan och köpte lite tejp och så fick hon köpa en tidning för sina egna pengar.

Så nu sitter Nea o jag o myser lite och kollar på film och pysslar med sakerna som hon fick med tidningen. För det är ju inte tidningen som är de intressanta när en fyraåring köper något, det är ju sakerna som följer med som är roligast! Såklart! =)

I morgon blir det ev utgång med Linda och hennes kompis Ida, får se om jag har lust med det, eventuellt ska Lena med också, men beror lite på hur trött hon är efter jobbet. =P
Tänkte tigga till mig hjälp att färga rötterna i håret också, om det nu är någon som kan hjälpa mig med det. =)


Nej, ska sätta mig och mysa lite mer med Linnéa nu, äta lite frukt och sånt.

Inga kommentarer: