onsdag, november 26, 2008

NIX

Vad irriterande, verkar som att min NIXspärr inte funkar, ringer en massa företag ändå och erbjuder saker. De ringde o väckte mig nån idag, och jag vet inte vad jag tackat ja till, men ska skicka tillbaka det så fort jag får hem det. Tror dom spelade in utan min tillåtelse också, skitföretag!!! Så det paketet åker tillbaka.
Konstigt nog så ligger min NIXspärr kvar, får väl ifrågasätta det där nästa gång nån ringer.


Idag blir det promenix med Linda, när vete sjutton. Men det är de enda jag har inplanerat, skönt nog.

Nej, ska äta frukost nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet ju inte vilka det är som ringer men företag där du varit kund förut får ringa trots Nixspärr.

Anonym sa...

Jo, i know. Men de som har ringt har jag inte varit kund hos förut. Ett var ett ganska nystartat företag. Och jag kom aldrig för mig att fråga om de kollat med Nix, jag väcktes ju av samtalet.

Jenny sa...

Ja, det är ett helvete med telefonförsäljare.. Usch!