onsdag, november 26, 2008

Promenix

Blev en 5 km lång promenad med Linda idag på fm, efter det stannade vi på Renommé i Haga så hon fick köpa lite pynt till sin julen (en = trädet en).
Annars blev det inte mycket gjort idag, varit med Nea och Dan nästan hela tiden. Hunnit med att laga mat också.

I morgon är det träning som gäller igen, ska iväg på ett spinningpass tänkte jag. Börjar tröttna, men ska ju börja träna på gymet också på måndag så kanske inte blir lika tråkigt.
Jag blir sån, tappar lusten eller tröttnar lätt på aktiviteter, men måste hålla i spinningen om jag vill komma i form!


Nej, nu ska jag gosa lite med Dan och sen åka hem.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag har för mig att jag läst någonstans att man efter någon vecka hamnar i en svacka men som är snabbt övergående så kämpa på!

Anonym sa...

nästa vecka är jag tbx igen så då kan vi köra tillsammans igen.

Anonym sa...

Jenny: Tack, det ska jag! =)

Lena: Härliiigt!